awak tekan sy suka

Saturday, April 14, 2012

tuhan..kuatkanlah aku~~

assalamualaikum..
sihat tk.. semasa entry ni dibuat... aku tngah down gila2... tngah tk der mood.. tngah malas nk cakap ngn semua org... malas nk study..malas nk makan.. semua malas... tk tahu knapa...
tp aku rasa sebab pertama adalah.. aku tak suka duk kat sini..aku tak suka blaja kat sini.. aku tk suka berkurung kat sini.. oh tuhan.. siyes.. mmg aku nk meraung2 kut duk sini... 
tp sebenarnya bukan aku tk nak duk sini... mula2 tu mmg aku gebang kat semua org aku dapat dekat... dapat kos yg aku nak.. dapat kat negeri sendiri.. sape tk suka.. klau korang pun melompat2..
tp sebenar2  sebab yg wat aku down duk sini.. sebab org2 yg aku tk suka ikut jejak sama kat sini... menyakitkan hati tau tak?!!!!!!!!!!!!

mmg aku dah cuba sedaya upaya berbaik sangka dengan ujian allah... tp hati aku tk cukup kuat.. rasa mcm nak nangis jer... aku tak kuat..!!! aku dah cuba kuatkan diri.. tk nak dah hiraukn semua bnda ni.. tp aku tak mampu.. ingt dtg sini san start azam baru.. nk belaja betul2.. rajin2.. bagi dapat dekan every sem.. tapi hari2 nk kena tngok muka dia.. sakit tahu tak mata nih.... klau boleh nak pakai spek yg boleh menyahnampak dia dari mata aku... hissshhhh.. boleh???

khamis lepas ponteng kelas... sebab dh tak boleh sangat dah duk sini.. balik rumah rsa tengang sikit.. datang sini balik pun rasa mcm kuat sikit nak hadapi hari esok.. (semoga allah kuatkan hati aku selalu) ..

take care people..~~~

No comments:

Post a Comment