awak tekan sy suka

Thursday, March 17, 2011

~~saya sudah pandai~~

asalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh..
kiki:)
bagi salam pun dah macam gedik gitu...hihi.. ada aku kisah?????
suka ati la..
ada nampak lain tak??? nampak tak.. nampak tak....
sila tengok dengan teliti dan buat2 muka terkejut..kiki:)
haaa... lain kan.. makin cantik tak??? hihi.. blog saya dah makin cantikk..
itulah hasil dari meng explore adobe photoshop..kiki:)
berjaya menghasilkan satu banner baru...hahha...
tak kisah la kalau korang nak cakap.. gedik ker... tak lawa ker.. menyampah ker.. atau yang sewaktu dengan nyer ker.. tu korang punyer pasal la...
aku bukan nyer pandai sangat.. dan itu hanyalah hasil daripada pendiscoveran aku tentang mcm maner nk buat banner yang cantik dan kiut miut... tapi output dia.. hanya setakat ini jer yang mampu....
sebenarnya dah lama nak buat banner untuk blog ni.. tapi masa jer yang tak mengizinkan... tapi sebenarnya..(banyak pulak kebenarannya ni)... nak buat banner ni tak lah susah sangat... yang ni pun hanya ambik masa 15 minit jer... lepas ni boleh la tukar banner selalu.. kiki:)(lebey2 la palk kan..) .. cuma malas jer nk cuba buat.. bila dah buat.. rasa macam syok la plak kan.. best gitu..
nanti nk tukar banner setiap hari la macam ni...hihi:)(gedik!!!!)

nanti bila banner i yang lagi canti siap diedit.. i letak yer... hihi:)..
yang ni cuma nak tunjuk.. inilah banner pertama saya... yang berjaya saya siapkan dengan jayanya... (sila bagi tabik hormat)

=)kredit to abg kat pejabat ilqam kerana telah bersusah payah meng install kan adobe photoshop dlm laptop saya.. tq..


~~siti nurul atikah abdullah~~

No comments:

Post a Comment