awak tekan sy suka

Wednesday, March 16, 2011

kAmI dAn AcAdEmic HeiGhT.


assalamualaikum sumer...

taraaaa..... tikah kembali.... ceeewah... terasa seperti berada di studio... hahah..

jeng..jeng..jeng... ari ni terasa nak buat entry baru sebab dah lama rasanya blog ini bersarang bersama2 dengan sarangnya.. kan..kan.. mula2 nak buat blog kan main semangat... sumer semangat ada..waja..wira.. kenari.. pertiwi.. segala macam lagi semangat bergabung dan kebabooo. jadilah ultraman AT..kiki:) hahha.... tengok.. dah lari dari topik lagi... tulah pasal dulu masa cikgu BM ajar wat karangan.. tak nak menuntut ilmu dengan keikhlasan penuh didada.. kan sekarang dah banyak susah... selalu lari dari topik..

hahah.. hahahh.. ni cek nak cerito... mai dekat2..

rapat2...kiki..:)

weekend aritu kitorang iaitu terdiri daripada saya, sarah dan dayah gi jenjalan... ceh mcm la jauh sangat jln2 nyer.. padahal nun jauh diatas bukit.. bukit maner???? adakaha ia melebihi ketinggian gunung everest atau gunung kinabalu.. tidak sama sekali yer tuan2 dan puan2 sekalian.. ketinggiannya hanyalah setingkat bangunan.wakakakka...

berjalan2 disekitar uitm untuk menghilangkan segala resah gelisah yang berada dalam kepala hotak... nk buang persamaan2, equation2 yang tak der kena mengena dengan hidup pada hujung minggu..kiki:) jadi kami pun pegi la jejalan kat kawasan uitm ni.. bukan nk buang tapi nk letak dlm recycle bin untuk sementara waktu.. lau nk.. boleh restore balik kan... kan..

gambar diatas adalah buktinyer....:)

lagi nak cakap.. dah tk boleh update blog selalu.. bcoz.. exam dah dekat.. just around da corner.. orang lain sibuk study sampai tk kuar bilik.. tp aku????
best student pun asyik pegang note jer... alahai.. nak mandi pun bawak note ker??? makan pegang note... tapi aku masih ditahap sama.. tak nak berubah... kenapa..kenapa..dan kenapa??

lagi satu masalah yang membuat aku semakin bermasalah tak lain dan tak bukan adalah rasa cam nak balik rumah jer,... weekend jer tengok orang tarik beg nak balik rumah... jeles gila..:(. nak balik jugak... tapi tak boleyyy...tak boley... banyak keje... test belambak... quiz plak.. project lagi.. sabarlah duhai diri... hanya dikau yang mengerti.. kiki:)

walau aku senyum bukan bererti..
aku selalu bahagia dalam hari..
ada yang tak ada dihati..
dijiwa ini....hampa...
tuhan berikanlah aku cinta..
aku juga berhak bahagia...


~~siti nurul atikah abdullah~~

No comments:

Post a Comment