awak tekan sy suka

Thursday, October 14, 2010

KiSAh aKu yG fRuSt;((((((

salam..

ini bukanlah kisah malang hidup aku yang penuh pengajaran mahupun teladan,tapi ni kisah aku yang frust bila lelaki pujaan hatiku dah berkahwin. tapi aku jenis wanita yang tabah,kuat dan redha sahaja dengan qada dan qadar,so aku takdelah nak mengamuk tak tentu pasal ataupun nak boikot tv3 sebab menyiarkan perkahwinan lelaki pujaan hati aku secara hidup (live). Aku juga sudah redha sebab perempuan pilihan lelaki itu memang sama cantik sama padan dan nampak bersederhana which is the most important aspect.cehhh.... redah..meredhai lah plak... biarpun aku dah frust menonggeng..wakakakka~~



yes, aku memang kipas susah mati lelaki diatas:)))
takpelah ,yang lepas biar lepas,life must go on..hehehe



Cerita yang manis.

untuk maklumat,dr.halina adalah student SM dulu.kiranya lecturer jatuh cinta pada student la ni.according to SM, dia jatuh hati pada dr.halina sebab dr.halina selalu menjawab soalan yang ditanya dengan bijak dan yang penting the answer is correct.And during bedside teaching at hospital,dia saje2 je choose untuk mengajar dr.halina in person.Ambil kesempatan untuk mengorat kot.hahaha.

No comments:

Post a Comment