awak tekan sy suka

Monday, October 18, 2010

taK taNanG dooooo........

salam..
pernah tak korang rasa seperti mahu menghilangkan diri dari dunia?
perlahan-lahan tersejat bersama-sama angin yang bertiup
perlahan-lahan terbang tanpa disedari?
terbang meninggalkan masalah?

tapi aku tau,lari dari masalah bukan jalan penyelesaian. dan suka menangguhkan masalah,itu masalah aku yang sebenarnya.
ya,hati aku sekarang memang tak tenang. macam ada sesuatu benda menumbuk-numbuk dari dalam.
aku seorang pelarian. itu yang ramai orang tak tahu. mungkin tu jugak salah satu sebab kenapa aku tak tenang.lari dari apa dan siapa.tak ada yang berminat nak tahu rasanya.
things do not fine even they look fine.
hakikatnya ini yang aku rasa.. rasa kecewa..rasa bersalah..rasa cm nak nangis..rasa macam2 rasa.. semua rasa aku rasa sekarang ni. someone pless help me..
ya ALLAH... tenangkanlah hati hambamu ini.. bawaklah rasa ini pergi jauh dariku....amin...

*i hate to be emotional especially in public like this. sangat tak cool tahu tak? damn,what i'm doing??
**be strong tiqah... u can do it..
~~siti nurul atikah abdullah~~

No comments:

Post a Comment