awak tekan sy suka

Thursday, October 14, 2010

tak der motifff?????

salam..

sekali lagi aku buat tindakan berani mati sebab tulis blog pada masa ni walaupun malam ni aku ada test QMT337 dan aku tak habis lagi buat tutorial yang berlambak2.dengan esok presentation ETR lagi.. lusa test lagi.. saper tak tension dengan keadaan macam ni.. but.. aku try untuk enjoy bila wat sumer keje2 tu... supaya kepala aku pun tak lah jadi cam michle jachson tengah buat persembahan..(betul ker aku eja.))hehe..lantak lah..tapi kan..masa2 macam ni,best student pun tengah sibuk menelaah lecture note (ke tengah main game??)..aku pulak yang berada di paras sederhana ni ada pulak masa untuk berblog. lepas tu,bila dapat result biasa2 je, buat2 marah diri sendiri cakap ,aku dah buat yang terbaik. kenapa dapat result biasa2 jugak??? why?? why??padahal diri sendiri dah tau jawapan,lagi mau tanya.
harapan aku ialah janganlah ada lecturer yang marah2 kitorang. penat la kena marah ngan bebel ni. nak letak chewing gum kat dalam telinga takut nanti tak boleh keluar balik pulak. tak pasal2 pekak sampai mati.tak boleh dengar lagu korea lagi.tengok,dah mengarut pulak..senang betul aku terpesong,tak per.. yang penting spm dulu BM dapat A1.

apasal aku rasa sem ni cepat gila, dah nak masuk study week dah,aku pulak baru nk cari note2.. wahahah.... tensi...tensi.tensi... aku plak.. study macam hampeh jer.. cam ner nak dekan sem ni....adosss..
eh,aku ni asyik cakap pasal study je kan?? bosan kan? tapi dah nama pun student,takkan nak cakap "hari ni I meeting dengan Dato K pasal projek perumahan RM 4juta dekat Ampang" atau "I baru balik dinner dengan Tan Sri Z kat Hotel Hilton" pulak kan. tak logik la pulak kan.

sebelum menamatkan entry yang memang tak ada motif ni,nak promote single terbaru aku,eh bukan.. Ana Raffali . bukan baru sangat pun,tapi aku suka maka ayik ulang lagu ni 14 kali sehari dalam bilik.
ok,sebelum aku kena pancung dengan lecturer sebab tak bleh jawab test,baik aku stop entry yang takde motif ni..


;;rumet tengah membebel.....

~~siti nurul atikah abdullah~~

No comments:

Post a Comment