awak tekan sy suka

Sunday, April 25, 2010

AdaMaya

bestnya..bestnya..bestnya..
salam..
ari ni aku tetap nak wat entry baru jugak sebab skang ni rasa cair sesangat..bukan cair sebab suhu terlalu tinggi melebihi 37 darjah celcius tapi sebab aku baru sja balik dari bilik tv utk tengok tv secara bjemaah dengn budak2-siding-yg-buat2-lupa-exam-final-tengah-berjalan yg lain..tengok cerita tbaru yang jadi kgilaan kawanku dan aku sikit2..citer adamaya kat tv3..
citer tu suuuu~weeeeet dan comel sesangat.hak3..sangt comel..comel sgt..(3 kali ulang word comel mnandakan mmg sgt comel ye)

part last tadi mmg sgt comel sampai kitorang kat bilik tv rasa nak cair beramai2 dan nak pakat masuk tv mgantikan tempat lisa surihani sebagai pelakon utama...tetiba aku pun rasa teringin nak dapat laki sebaik adam tu..(berangan sorang) bukan sebab dia sgt kacak tapi sbb dia baik...ok,rasa diri sendiri sedikit annoying cakap sal lelaki idaman kat sini..STOP!!
tak kesah la,yang penting citer ADAMAYA tu sangat best dan comel sekali..

rasa cam pelik tak kenapa aku yg pada entry2 lepas dok heboh2 pasal exam just around da corner tiba2 bcerita pasal drama2 swasta pulak ni..adakah tidak sedar diri??ye,mgkin sikit..tapi,setelah seharian bkurung dalam bilik,study..study..study..kuar hanya utk makan,g toilet dan mandi..hingga aku digelar kelawar kerana tak keluar bilik 1hari(aku yang tak pandai terbang dgelar kelawar,sangat kejam sekali)...rasanya takpe kot aku spend masa 1 jam tgok citer2 jiwang da karats like that..ha3..statement berani mati ni..

lagi satu,aku dah download photoscape utk edit2 gambar..ha3..aku memang suka buat keje2 tak bguna macam tuh..tapi tak sempat lgi nak main2 sbb sibuk study..xpe la,lpas exam ni,siap la..abis gambar sume orang akan aku edit dgn jayanya..

P/S;aku nak letak gmbar ADAMAYA tapi cari kat pak google tak jumpa lak..lain kali la yek ..

P/S:walaupun nampak mcm cool..aku juga macam perempuan2 lain yang suka tengok cerita suwit2,jiwang2bkarat sebegitu..walaupun rasa mnyampah,sila la terima seadanya..

oh..kerana aku rasa baca entry yang pnjag lebar macam karangan upsr ni sangat la bosan,aku nak stop kat sini dulu yer...

No comments:

Post a Comment