awak tekan sy suka

Sunday, April 25, 2010

eXam Qmt

hari ni bangun awal... kul 4.30... nak cam mane. semalam tido awal.. tambah 2 hari gi jalan2... hampeh tak study...soo... pagi tadi kenalah bangun awal... study pagi2...refresh balik... nasib baik sume boleh jawab dengan jayanya.... 95% insyaallah betul... cuma ada sikit yang aku tak berapa conpem... masa jawab exam tadi ramai yang keluar awal... rasa tergugat pulak... kejap nyer diorang jawab... aku ingat nak keluar awal jugak... tapi dah ad masa baik semak jawapan.. nanti meyesal pulak.. almaklumlaa mengikut tafsiran aku punya tarikh lahir... kaunseling kata aku ni orang yang jenis cepat membuat keputusan.. tapi cepat menyesal... memang pon... aish.... yerrr ker... tapi aku rasa dalam 61% tu ada betul kut... bukan nak percaya tapi bila dah tahu ni aku mula berhati2 untuk membuat keputusan... boleh ker..?? insyaallah.... yang penting aku skor A untuk QMT... oh ya.. sape yang tak tau QMT tu aper...qmt tu statistik... subject major kitorang... almaklumlaa ambik math kan... yeyyy untuk hari ini... aku telah berjaya menempuhi satu lagi paper yang mencabar... ushhh.. tadi kak ti mai hantar tiket.. tapi masa tu aku belum keluar dewan exam lagi... dia kol banyak kali.... aku keluar je dewan tengok handset ada 19 msg...

kak ti: oit semoh.. mum dop mano ni..? aku sapa doh ni..

kak ti:oit minoh ni dop mano ni...

kak ti: aku tinggal tiket mu kat pok gak depe pagar masuk uitm deh.. nok tinggal
kat pondok pok gak kat kolej tak dop ore...

kak ti: pah mu gi ambik deh..

antara msg yang dihantar oleh kak ti.... sungguh berbekok nampaknya... sabarlah yer.. adikmu tadi sedang berjuang untuk mendapatkan A++++....huhu
pastu aku pom pinjam motor kak su n suruh waheeda temankan... aku pom gi la ambik tiket kat pondok pak guard... sampai kat sana..

aku: assalamualaikum..(macam bagi salam masa nak masuk rumah orang)

pak guard: waalaikummusalam warahmatullah... ada apa tu dik..?

aku: nak tanya.. ada orang kirim tiket tak...(ayat pom dah berbelit2 sebab takut tengok pak guard yang hensem tu)

pak guard: ada.. ada.. nah ambiklah... betul tak nama adik tu..??

aku: haa betul la ni... terima sasih yaa..

pak guard: ok.. sama2... nanti bagitau kakak yang adik dah datang ambik yer...

aku: ok

~~dialog perbualan antara aku dan pak puard..

No comments:

Post a Comment