awak tekan sy suka

Wednesday, April 21, 2010

Entah ape2...

hari ni bangun kul 10.30..... so lewat gila... sebab lepas sembahyang subuh macam biasa aku landing2... pas tu tertidur... pastu terbabas... pastu semua kerja tetangguh... so semua benda taj jadi... aduhhhhhhh.....
so terkejut gila bila bukak mata dah kul 10.30.. tengok enset 16 missed call... msg pulak ada 14 yang masuk.... memang laa tak sedar sebab aku silent mode kan handset... mengamuk kot mamat tu... ish... kalau orang semua nya tak kena.. kalau dia pun sama jugk.... so bored...tak faham langsung yang orang ni letih.. bukan nyer sengaja.. pastu baru jer aku nak reply msg di...
tetiba dia kol... rasa malas nak jawab sebab aku dah tau apa dia nak cakap...
tapi bila aku answered his called... tak macam yang aku sangka... dia just tanya jer kenapa yak angkat fon... so aku cakap la tertidur... nasib baek my answer accepted... dia cakap dia risau.. lagi dia cakap lain kali jangan la silent fon.. pastu aku cakap kalau tak silent kan ganggu pulak rumet nak study... sebab my rumet ada paper qmt petang ni....
pastu aku pun gi mandi.. basuh baju.. dah takut nk kumpul baju banyak2 sebab tak larat nak angkat gi masuk dalam washing machine... pastu aku gi makan kat dining.. mulanya aku gi sorang jer..pastu sampai kat dining jumpa ngan waheeda.. pas tu waheeda ajak makan ngan dia... tapau nasi makan kat bilik tv.. naik bilik bukak nota csc.. fuhh rasa malas gilaaaa... tapi kena baca jugak....sebab tak nak failed... tanya kak kema ada past year yang 09 puner tak.. dia cakap ada.. tapi kena gi dahlia la ambik ngan dia.... rasa malas sekali lagi menyulubungi diri.... aku pom gi print sendiri... print 3 set jer.. sebab nak jimat duit...(dah pokai)...

ingatan: esok nak bangun pagi..

No comments:

Post a Comment