awak tekan sy suka

Monday, April 19, 2010

daftar kolej

semalam tak boleh tido.... on9 sampai kul 6.30...lepas sembahyang subuh baru boleh tido....(tak elok kan habit aku..)ish..ish..ish tak boleh buat calon menantu langsung.. tapi tu la.. dah aku ni tak boleh tido malam sekaraqng ni... lemas betul ngan habit aku sekarang ni... berbalik kepada citer tidur lepas subuh tadi... tido punyer tido.. kul 12.30 baru sedar kut... berdenyut kepala aku menandakan aku terlebih tido..(biasanya kalau aku terlebih tido macam tu lah berdenyutnya kepala kesayanganku ini...) punyer laa best aku mimpi... hurm... pas tu teringat aku belum wat lagi permohonan kolej untuk sem depan.. adoaii.. hari ni dah last date untuk permohonan kolej kut... tergesa2 aku pergi mandi.. dalam nak cepat pun dekat setengah jam jugak aku dalam shower... lepas mandi baru rasa segar sikit.. pas tu rumet aku ajak gi makan dulu.. so aku follow je la mud dia dulu... kalau tak ikut kan ada pulak orang senyap tak berkata2.... tapi tak per la macam tu la hidup ni.. aper tah aku nak citer ari ni.. huh.. boleh lupa pulak.. punyer la lembab system ehep ni... tak boleh masuk laa... naik runsing jugak kepala bulat aku yang tak berapa bulat ni... takut tak dapat kolej sem depan beb.. kat mane aku nak merempat.. sabar yep cik tiqah...

p/s:lain kali jangan nak tunggu last date baru nak buat... satu pengajaran yang bermakna untuk hari ini...(biasala aku semua buat pengajaran tapi tak pernah nak ingat)

No comments:

Post a Comment